torsdag 8 mars 2012

i valet och kvalet

Som de flesta av mina vänner vet, så opererade jag mig för ett år sedan.
jag gjorde en bukplastik och bröstlyft, under detta året gick jag ner sju kg, och har även tränat.
kilona jag gick ner berodde långt ifrån på träningen, utan snarare på att jag mådde riktigt dåligt pg.a omständigheterna ni kan läsa om i tidigare inlägg.
Eftersom målet med min blogg har blivit att försöka pusha och hjälpa er som vill komma igång så står jag nu lite i valet och kvalet att lägga

samtidigt som
upp före och efter bilder.
jag tror att det kan hjälpa många att komma igång, så känns det samtidigt jobbigt att lämna ut sig själv.

MEN det kan vara lite kul att se, så här kommer dom
överst förebilder, och neders efterbilder. förebilderna togs i mars 2011, efterbilderna i mars 2012








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar