lördag 22 september 2012

FaLkenberg masakeen mma/bjj klubb

Varit med alla barnen idag och testat på sk brasiliansk jiujitsu.
Första gången den nya klubben i Falkenberg hade öppet för barn mellan 6-9 år. Men alla barn även yngre var välkomna.
Jag som läst idrottsledarskap och hälsa nyligen hade naturligtvis en hel
Del konstruktiv kritik att dela med mig av... Från det till att ha bestämt att jag tillsammans med min vä (en av de som håller i klubben) ska hålla i knattepassen på lördagar mellan 10-11. Vad hände där? Ja jag gör ju iaf något åt det jag lärt mig! En av de lärdomar jag lärt mig under vägens gång är att alltför många barn har tränare som inte lär ut pedagogiskt trots vikten av det! Detta ska jag nu göra till en självklarhet för alla runt min närhet!
Så fram med alla gamla papper och planera inför nästa lördag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar